بهترین جراح روده در تهران

سرطان روده بزرگ یکی از سرطان های شایع است که متاسفانه بیشتر افراد بر اثر مبتلا به این بیماری جان خود را از دست می دهند .توجه داشته باشید  تشخیص به موقع به پزشک کمک می کند تا بتواند مراحل درمانی موفق تر پیش رود .

سرطان روده بزرگ ممکن است در هر سنی روی دهد اما بیش از 90% افراد بالای 40 سال سن دارند و افرادی که سابقه ی این بیماری در خانوادشان وجود دارد بیش از دیگر افراد باید مراقب سلامی خود باشند .

شروع این بیماری چگونه است ؟

معمولاً شروع این نوع بیماری از پولیپ های خوش خیم شروع می شود و بعد از رشد در دیواره روده بزرگ به نوع بدخیم تبدیل می شوند در صورت تشخیص به موقع و جراحی و برداشت پولیپ های خوش خیم درمان صورت می گیرد .

علائم سرطان روده بزرگ

• خونریزی رکتوم
  • درد های شکمی
  • کاهش وزن

توجه داشته باشید علائم نامبرده شده امکان دارد در دیگر بیماری ها  وجود داشته باشد اما اگر بعد از دو یا سه هفته این علائم ادامه دار بود بهتر است به پزشک مراجعه کنید . متاسفانه بیشتر بیماری های سرطانی و پولیپ ها در اوایل بیماری دارای نشانه خاصی نیستند و معمولاً بعد از مدتی بیماری خودش را نشان می دهد.توصیه می کنیم از آن جا که بیشتر بیماری های گوارشی بیشتر در بالای  40 سالگی رخ می دهد بهتر است بعد از سن 40 سالگی آزمایش ها ی مرتبط با روده بزرگ مرتب انجام شود .

بهترین جراح روده

درمان کامل سرطان روده بزرگ به جراحی نیاز دارد و انتخاب بهترین جراح در این خصوص بسیار مهم و ضروری است .معمولاً برای درمان امکان دارد نیاز باشد که جراحی به همراه شیمی درمانی و پرتودرمانی انجام شود تا در صد موفقیت بالاتر رود و در صورتی که تشخیص به موقع باشد احتمال درمان موفق به 80 تا 90 درصد می رسد .

درمان بواسیر

سرطان کولون

بیماری های روده و مقعد

2 thoughts on “بهترین جراح روده در تهران